A mi honlapunk is használ sütiket (cookie-kat). Ezekről bővebben az Adatkezelési tájékoztató oldalunkon tájékozódhatsz, a "Sütik használata" résznél.

Megértettem

Kedves Vendégeink!

A Downdog Jóga a hivatalos intézkedések mentén vár benneteket óráira. Mivel a legújabb járványügyi rendelkezések nem rendelik el a maszkviselést a sportterekben, így azt mi sem tesszük kötelezővé! A létesítmény többi munkavégzőjének (például recepciós) viszont kötelező a maszk.

Fontos: "Maszkot bárki jogosult használni, és a maszkhasználat senki számára sem tiltható meg."

Azonban fontosnak tartjuk, hogy továbbra is csak egészségesen vegyél részt az órákon. Használd a kitett kézfertőtlenítőket, illetve hozz saját kulacsot az iváshoz és kis-törölközőt a kéztörléshez.

Jó gyakorlást kívánunk!

A matracokat minden gyakorlás után fertőtlenítjük. Várunk szeretettel óráinkra!

Megértettem

Csípőnyitó jóga

Elengedés, stresszoldás, megbocsájtás

A  rugalmas csípő enyhíti a hátfájdalmakat, javítja a tartásunkat és a járásunkat is, valamint helyreállítja a vérkeringést a lábunkban. Ezeken felül finomabb szinten is hasznosak lehetnek a csípőnyitó gyakorlatok: a csípő területén tároljuk a stresszt és a különféle negatív érzelmeket (félelem, bűnbánat, szomorúság), ezért különösen fontos életerőt (pránát) juttatni testünk ezen részére.

Mi is történik az órán?

Kiegészítő technikákkal és ászana gyakorlatokkal megnyújtjuk, illetve lazítjuk a csípő izmait. Hatunk a comb elülső, hátsó, belső és külső izmaira, illetve a farizmokra, a medence, az alhas és a derék izmaira. Megtanuljuk hogyan lehetséges biztonságos módon mély nyújtásokat elérni és sérülésmentesen gyakorolni. A láb és csípő izmok tonizálása kedvező módon befolyásolja a testtartást is. Belső szervek szintjén a medence és az alhas szerveit energetizáljuk, így a nemi, a húgyúti és a kiválasztó szervrendszer funkciója javul. Finom szinten a gyökér, a nemi és a köldök csakrák harmonizálásával az akarat, az érzés és a gondolkodás közötti egyensúly teremthető meg. A hosszú gyakorlás alkalmas a testi és a mentális feszültségek elengedésére is.

Az egymásba áramló gyakorlatok segítenek megtapasztalni az energiák áramlását, ellazítják és felfrissítik a testet. Nyújtunk, nyitjuk a csípőt és a mellkast, erősítjük az alhast és a gátizmokat. A gyakorlást egy pihentető relaxációval mélyítjük el az óra végén.

Barion kártyás fizetés
Copyright 2016 DownDog Jógastúdió - Minden jog fenntartva Fel Adatkezelési tájékoztató ÁSZF Oldaltérkép Kapcsolat