A mi honlapunk is használ sütiket (cookie-kat). Ezekről bővebben az Adatkezelési tájékoztató oldalunkon tájékozódhatsz, a "Sütik használata" résznél.

Megértettem

Kedves Vendégeink!

A Downdog Jóga a hivatalos intézkedések mentén vár benneteket óráira. Mivel a legújabb járványügyi rendelkezések nem rendelik el a maszkviselést a sportterekben, így azt mi sem tesszük kötelezővé! A létesítmény többi munkavégzőjének (például recepciós) viszont kötelező a maszk.

Fontos: "Maszkot bárki jogosult használni, és a maszkhasználat senki számára sem tiltható meg."

Azonban fontosnak tartjuk, hogy továbbra is csak egészségesen vegyél részt az órákon. Használd a kitett kézfertőtlenítőket, illetve hozz saját kulacsot az iváshoz és kis-törölközőt a kéztörléshez.

Jó gyakorlást kívánunk!

A matracokat minden gyakorlás után fertőtlenítjük. Várunk szeretettel óráinkra!

Megértettem

Hatha Jóga

"csitta vritti nirodha"

A jógával kapcsolatban több elképzelés is uralkodik Európában. Egyesek testmozgásként tekintenek rá, mások életmódjukat átható értékrendként élik meg a jóga gyakorlását. A gyakorlók többsége azonban egyetért abban, hogy a jóga a testgyakorláson túl az önmegfigyelés, illetve önmagunk és határaink megismerésének egyik legjobb eszköze.

Az órák általános felépítése

5-10 perces ráhangolódás: ennek célja, hogy a gyakorlók testben és lélekben is egyaránt megérkezzenek, figyelmüket a külvilágról saját magukra irányítsák, és elcsendesítsék elméjüket. Megérkezés az itt és mostba. Lehetőséget teremt, hogy a tanár és a tanítvány egymásra hangolódjon. Összességében olyan állapot elérése, amelyben az ember képes saját magára, állapotára, változásaira figyelni. Ez a koncentrált állapot teremti meg a gyakorlás alapját.

15-20 perc bemelegítés: célja az izületek, izmok átmozgatása, mobilizálása, a sérülések elkerülése miatt. Aktuális fizikai, szellemi és lelki állapotunk feltérképezése. Kontaktusfelvétel saját magunkkal, testi működésünkkel. Ennek hatására az idegrendszer készenléti állapotba kerül, a figyelem nyitottá válik.

Kb. 40-45 perc ászana gyakorlás

15 perc relaxáció: konzerválja, fixálja, integrálja, kiteljesíti a gyakorlás során elért érzelmi, lelki, fizikai, energetikai hatásokat. Segít megszüntetni a testi és lelki feszültségeket, illetve segíti az ellazulást.

Kezdők és középhaladó gyakorlók is bátran jöhetnek.

Barion kártyás fizetés
Copyright 2016 DownDog Jógastúdió - Minden jog fenntartva Fel Adatkezelési tájékoztató ÁSZF Oldaltérkép Kapcsolat